KONTAKTA OSS!

Om ni undrar något eller vill veta mer om oss kan ni alltid dra iväg ett mail till: skanefruar@hotmail.com

måndag 9 maj 2011

"Svensson-flator"

Satt och funderade häromdagen, vi lever ett riktigt svenssonliv! ( om man borster från det faktum att vi är två kvinnor som lever ihop!)
Vi jobbar båda heltid, vi har kombi, en hund en stor trädgård, dock inte hus för tillfället men det kommer vill jag lova!
Vi planerar framtiden tillsammans, vi sitter hellre och myser tillsamman med god mat och njuter av varandras sällskap istället för att dra ut på krogen och festa varje helg.
Vi prioriterar våra familjer väldigt mycket, både när det gäller föräldrar, svärföräldrar, syskon och syskonbarn!
Ibland önkskar jag dock att dygnet hade fler timmar för vi hinner inte ses så ofta som vi vill då jag och frun jobbar olika tider. Men man kan inte få allt!
Nu fattas bara vår lilla regnbågsbebis så hade vårt liv varit komplett. Vi fantiserar ofta om hur livet kommer förändras när vi blir en till i familjen! Senast igår satt vi och diskuterade namn, och ja. vi har lika smak jag och frun, skönt tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar